INVANDRINGEN. Den 1:a oktober skulle invandrare och sympatiserade svenskar visa främlingsfientliga krafter vad invandringen faktiskt bidrar med i Sverige. Invandrarna skulle stanna hemma från jobbet och spendera så lite pengar som möjligt i den svenska ekonomin.
-Pettersson har fått svaret, det märktes inte, inte ett spår av saknade invandrare eller deras pengar. Tystnad råder, deras Facebooksida nedlagd, inga tidningsartiklar om en kaos i vården eller någon annan stans. Så nu vet vi hur mycket invandrarna betyder…
TIDIGARE 2014-09-27. Tillsammans ska invandrare och andra sympatiserande svenskar visa främlingsfientliga krafter vad invandringen faktiskt bidrar med i Sverige. Det gör vi genom att alla invandrare under hela dagen försöker stanna hemma från jobb och ser till att spendera så lite pengar som möjligt i den svenska ekonomin.
Vid 18.00 samlas sedan de som känner sig manade centralt i sin närmaste ort. Ta gärna med er plakat eller skyltar så ser vi till att visa att vi står samlade mot SD och mot främlingsfientlighet.
Uppsamlingsplatser för Sveriges större städer kommer att postas i gruppen närmare dagen.
Troligtvis vill du inte vara från arbetet på ogiltiga grunder så se därför gärna till att prata med din arbetsgivare och gärna med kollegor så att det finns möjlighet för dessa att planera, bidra och kanske även delta!
NU VISAR VI ATT INVANDRINGEN ÄVEN ÄR EN INVESTERING OCH INTE BARA EN KOSTNAD!
-Pettersson läste på denna Facebookgrupp, bland annat påstår arrangören att majoriteten av svenskarna är valloner, att SD hatar invandrare osv. Men jag misstänker att vi inte kommer att märka någon skillnad, finnar, andra nordbor och européer bryr sig inte om detta och av resten jobbar inte så många, förresten thailändare, indier, kineser osv. brukar kunna ordna jobb och sitter inte på torget och hänger.
Liv Ayasrah kommer att bli mycket besviken, det är väldigt många invandrare som röstar på SD och SD har inget emot de invandrare som arbetar och sköter sig, det är de som inte går till jobbet som det är problem med och det gäller både svenskar och invandrare…


Eftersom invadringen behövs i Sverige för att landet skall fungera så skulle det vara intresant och se om vi gjorde tvärt om. Alla Svenskar stannar hemma och invandrarna får sköta Sverige låt oss säga en vecka. Sedan gör vi en utverdering och ser vad som hände.
Hur är det nu….. myten säger att 600-tusen går till sitt arbete varje VECKA! Vilket innebar att !00-tusen hade vid en närmare granskning endast 1 timme i veckan och räknades in. Dessa gör ingen större väsen av sig heller om de är närvarande eller inte. Sen har vi danskar, finnar juggar thailändare och andra mer eller mindre lättintegrerade individer som inte är särskilt intresserade av att hamna i samma grupp som tomtarna som inte begriper att de sågar av grenen de sitter på.
Det var intressant att konstatera magplasket och detta svider säkert fortfarande.
Frågan är fortfarande Vad trodde tomtarna skulle hända?
När jag tänker efter så var nog inte tiggaren på plats utanför lokala matbutiken. Och jag som trodde hon var på kompetensutveckling…
Jag sparkade en stackade som råkade stanna hemma den dagen, hade varnat mina anställda för den här dagen.
Han var sjuk redan på arbetet dagen innan men oskyldiga råkar alltid illa ut.
100 % närvaro en sån dag eller direkt ut.
Vad skulle hända om alla skattebetalande svenskar stannade hemma? ( * )
Det är häftigt att betala skatt sade Sahlin samtidigt som hon handlade upp skattebetalarnas pengar och körde oskattat och obesiktat med den egna bilen. Kanske hade hon rätt, det är bättre med svarta pengar och arbete, för då vet man att pengarna inte försnillas på fel saker?
http://ec.l.thumbs.canstockphoto.com/canstock17017094.jpg
* Vilket inte kommer ske då halva befolkningen hotade ställa bilen när bensinen kom upp i 10Kr litern, nu kostar den snart 15Kr och vi kör mer bil än någonsin…
Till och med PK pressen va smart nog att inte ansluta sig och förlora ”Ansiktet-” som man säger här i Kina.
Det hade väl märkts om Finnar eller Yoguslaver eller Tyskar hade valt att stanna hemma
Märkte inte ett dugg av denna tafatt auktion! Så med andra ord kan de kränkta stanna hemma – Sverige funkar utan er!
Även bättre utan dom, tänker på F. kassa, arbetsförmedling, Sjukvården (Va ha jag för nytt utav en doktor som jag bli tvungen att prata engelska med för att göra mig förstådd, han tyckte att jag talade för dålig Svenska) Sen att inte glömma polisen. Listan kan göras längre men jag ids inte min Svenska är ju enligt den Arabiska doktorn för dåligt. Kan nämnas även vid runden pratade han engelska med sina kollegor.
Va gör tant Ida 80 år utan tänder i munnen och inte kunnig på engelska?
Ronden skulle det ha varit, ocn nytta glömdes ett litet a, ibland kan jag inte förneka Tysken i mig och vill jag inte heller! 😉
Jag märkte inte ett smack av att lipsillarna kved.
Det enda som hände den 1:a Okt. var att vissa MENA invandrare fick mer abstinens besvär än andra när dom var tvungna att ta en dag ledigt ifrån den kriminella verksamheten.
Apropå ”SD-propaganda”; Nytt månadsrekord, 9.973: http://thoralf.bloggplatsen.se/2014/10/11/10889685-nytt-manadsrekord/
Ja den dagen gick spårlöst förbi.