Hugger fingrarna av en man med yxa
Representanter för den ”fredliga och humana” hugger fingrarna av en annan representant för den #fredliga och humana” . Detta utbrott av ”humanism” tilldrog sig i Syrien.
Videon är inte speciellt ”lättittad”!
Man undrar lite över deras värdegrund!
Medeltidsidioter är väl Sveriges framtid, eller hur ägget?
Man finner snart inga ord över detta folkslag …
Vidriga apor!!!
Jag är tacksam för allt de gör mot varandra , så slipper vi göra det.
Allan
hu akbar hahahaha
Självsanering!!!!!!