4 thoughts on “Påskhälsning från 1945

  1. 1945, det är ju rena rama stenåldern vem bryr sig. Nu ser vi framåt mot strålande tider.

      • Lena, tack det samma!
        Men jag har en historia, men en del tror att historien går igen, det tror inte jag, vi har vårt öde i våra egna händer. Vi kan inte skylla på nån eller något.
        Men vi kan alltid koppla av med en rytmisk rumba om vi vill.

      • Ed : Vi har alla en historia de flesta mycket skiftande, ta du dig en Rumba medan jag tar det Piano.

Kommentera