"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Fast vad vi än tycker så vet vi att både S o M lär få runt 30% i valet. Inget annat parti lär nå över 10%. Håll med om att vi får välja mellan pest eller kolera. Jag vänder dom ryggen o kryper ner i soffan i hop med gumman.
Ja därför är det inte konstigt att dom två partier som borde
granskas mest , är dom som granskas minst nämligen
miljö partiklarna och kommunisterna, och det vet ju alla
att journalister hejar på dessa dödgrävare till 80 % !
Svår fråga att besvara. Tyvärr finns det många människor som är så dumma och aningslösa att de tror på allt som dessa lögnhalsar till jorunalister skriver, även om det finns många som är så upplysta att man vet att skriver de ett sant ord så är det en olyckshändelse.
Fast vad vi än tycker så vet vi att både S o M lär få runt 30% i valet. Inget annat parti lär nå över 10%. Håll med om att vi får välja mellan pest eller kolera. Jag vänder dom ryggen o kryper ner i soffan i hop med gumman.
Ja därför är det inte konstigt att dom två partier som borde
granskas mest , är dom som granskas minst nämligen
miljö partiklarna och kommunisterna, och det vet ju alla
att journalister hejar på dessa dödgrävare till 80 % !
Svår fråga att besvara. Tyvärr finns det många människor som är så dumma och aningslösa att de tror på allt som dessa lögnhalsar till jorunalister skriver, även om det finns många som är så upplysta att man vet att skriver de ett sant ord så är det en olyckshändelse.
Inte svårt att se vilka de sympatiserar med heller!