"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Spelar ingen roll vilken sorts Muslim en ”shit” eller sunni, så länge de ha ihjäl varandra utan att dra in andra är det helt ok. Kanske Betsson kan ha en veckor lotteri där man slå vad om hur många och av vilken sort som ha blivit avlivat till följande fredag!
Annat ämne: Det går omkring många falska profeter i
Sverige, och en som jag har fått verklig avsmak för är
Bert Karlsson, han ni vet som åkte land och rike runt och
staplade backar tillsammans med Ian Wachtmeister, och
var atark motståndare till den invandring vi hade på 90 talet.
Idag åker han istället omkring och köper upp gamla ruckel
till hus för att nu inhysa så många flyktingar som möjligt i
hans svällande imperium!
Hur kan en människa vara så djävla falsk, att han börjar en
politisk bana för att motarbeta den redan då allt för stora
invandringen, för att sen 20 år senare göra precis tvärtom
och vända kappan efter vinden. Ingen ska tro att Bert karlsson
gör det av någon slags ömhet eller religiös godhet, han är bara
en kallhamrad månglare som hade sålt sin gamla Mor bara han
fått bra betalt.
Hur ska en sådan figur bli trovärdig i hans motstånd mot flykting-
mottagningen på 90 talet när han idag gör helt om, och gör allt
för att välkomna så många som möjligt, då ömmade han om
skattebetalarnas pengar, men det har han glömt idag.
Har i och för sig alltid tyckt att han var en märklig typ,
och jag är inte förvånad över att Ian Wachtmeister bröt med
honom, det var hans fel att Ny demokrati somnade in, hade
dom fått fortsatt och växa starkt hade vi nog haft ett annat
politiskt klimat idag!
Tror han insåg att högre makter bestämt så för fäderneslandet
Och som den penninghungriga bäver han är så följde han mammon
Istället för att bry sig om landet och folket
Den industrin är tillfälligt lönande för vissa som bävern
Men början till undergången för oss alla
Jag kan inte tycka illa om honom för just det
Däremot kliar det i knogarna när jag ser i princip alla våra ”folkvalda”
Viktigt att ingen sida vinner!
Spelar ingen roll vilken sorts Muslim en ”shit” eller sunni, så länge de ha ihjäl varandra utan att dra in andra är det helt ok. Kanske Betsson kan ha en veckor lotteri där man slå vad om hur många och av vilken sort som ha blivit avlivat till följande fredag!
Frågan är om de själva vet?
Annat ämne: Det går omkring många falska profeter i
Sverige, och en som jag har fått verklig avsmak för är
Bert Karlsson, han ni vet som åkte land och rike runt och
staplade backar tillsammans med Ian Wachtmeister, och
var atark motståndare till den invandring vi hade på 90 talet.
Idag åker han istället omkring och köper upp gamla ruckel
till hus för att nu inhysa så många flyktingar som möjligt i
hans svällande imperium!
Hur kan en människa vara så djävla falsk, att han börjar en
politisk bana för att motarbeta den redan då allt för stora
invandringen, för att sen 20 år senare göra precis tvärtom
och vända kappan efter vinden. Ingen ska tro att Bert karlsson
gör det av någon slags ömhet eller religiös godhet, han är bara
en kallhamrad månglare som hade sålt sin gamla Mor bara han
fått bra betalt.
Hur ska en sådan figur bli trovärdig i hans motstånd mot flykting-
mottagningen på 90 talet när han idag gör helt om, och gör allt
för att välkomna så många som möjligt, då ömmade han om
skattebetalarnas pengar, men det har han glömt idag.
Har i och för sig alltid tyckt att han var en märklig typ,
och jag är inte förvånad över att Ian Wachtmeister bröt med
honom, det var hans fel att Ny demokrati somnade in, hade
dom fått fortsatt och växa starkt hade vi nog haft ett annat
politiskt klimat idag!
Tror han insåg att högre makter bestämt så för fäderneslandet
Och som den penninghungriga bäver han är så följde han mammon
Istället för att bry sig om landet och folket
Den industrin är tillfälligt lönande för vissa som bävern
Men början till undergången för oss alla
Jag kan inte tycka illa om honom för just det
Däremot kliar det i knogarna när jag ser i princip alla våra ”folkvalda”
Det är så dom gör, roffar åt sig miljonerna med tanke att lämna Sverige när här börjar se ut som i Syrien.
Där kommer alltid att råda Status quo, dem emellan. Våld och stridigheter ingår i deras naturliga tillstånd.
En enkel men ack så sann beskrivning av fjanterierna mellan de ”rätta” muslimerna..