4 thoughts on “Ryssland jagar muslimska terrorister inför OS

  1. Tony:
    ”Magistern,Gubben m.fl. alias” är en inrotad kommunist ! Besöker enbart Petterssons blogg för att provocera och infiltrera !

  2. Men så vitt jag vet har dom inga egna självmords bombare
    som helt besinningslöst spränger för dem okända människor
    i luften, men i Magisterns insnöade värld är det väl helt okej
    bara det är Muslimer som utför dåden!

  3. Ryssland har okuperat ett antal grannländer . Terrorism är förkastligt, men Ryssland är inte bättre.

Kommentera