SVERIGE. Sverigedemokraterna valde att bojkotta demonstrationen med hänvisning till förekomsten av vänsterextrema element. I videon från platsen syns flera av Sveriges mest militanta grupperingar tåga med svart-röda fanor i demonstrationen, bland annat det kriminella vänsternätverket Revolutionära fronten.
Statsminister Fredrik Reinfeldt hade valt att avstå medan socialdemokraternas ledare Stefan Löfven deltog. – Det är många är som är emot våld, sa Löfven.
– Pettersson såg att många var för våld också, men det kanske är ett bra försvar – våldsverkare mot våld.
Trevligt, kvar blev ungefär 1000 personer och höjde knytnävarna efter att femkronan trillat ner. Vilka klantarslen, hur många kommer till nästa demonstration i kärrtorp tro? Stefan Löfven på första parkett?
Hade ungen som sjunger fått en hederlig uppfostran hade väl modern så fint det nu gick talat om att en sångkarriär inte är aktuell? Hellre ett lågavlönat jobb med hedern i behåll…
Blev nog ingen karriärhöjare för den flickstackaren ikväll, skaffa ett jobb, rätta in dig i ledet, försörj både kreti o pleti..så ska du se att verklighetsuppfattningen kommer på köpet….God Jul!
Här är en vettig artikel.
http://unvis.it/www.expressen.se/kronikorer/britta-svensson/britta-svensson-raddare-och-ledsnare-an-nar-jag-akte-dit/
Observera slutet.
Hon får nog en reprimand av Mattsson.
Bävar för det våld som komma skall nästa år. I Norge verkar det inte förekomma något politiskt våld och där kan man ju föra en vettig debatt utan en massa idioter som skriker rasist så for någon obehaglig sanning kommer fram.