2 thoughts on “Det blir kallare för att det blivit varmare

  1. Århundradens största b l u f f ! Vilka tjänar på den ? Jo storfinansen och bankerna som höstar hem vinsterna kring lögnen.

  2. Hur länge ska världen låta dessa hysteriska ”global warming” experter hota oss? Förstöra ekonomin men alla pålagor och vansinniga prishöjningar av t ex bensinpriset.

Kommentera