6 thoughts on “SD 12,2 % – juli 2013

  1. Det gläder mej. Bra jobbat SD o Tack till en uppvaknande befolkning. Det räcker o blir över nu

  2. Jag tror att SD är dubbelt så stora som mätningen visar,
    många vill inte lämna ut uppgifter, för att dom är rädda för att
    bli registrerade. En icke obefogad rädsla i dagens Sverige!

  3. Sanningen får vi nästa år när valresultatet är officiellt. Det är en sak att rösta i en opinionsmätning, men något annat när man står bakom skärmen i vallokalen.

  4. Det lönar sig att arbeta aktivt för att påverka och sprida sanningen. Nu börjar svenska folket vakna,

    • Kan bara hålla med. Och det skulle bli ännu högre om man bara kunde kommunicera de faktiska kostnaderna för detta omänskliga experiment.

Kommentera