"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Ja det är ju inte mycket till hjälp som dessa antastade
kvinnor har av sina fega kolleger. Så långt har förfallet gått
så att man inte vågar att entlediga sådana klart olämpliga
figurer, bara för att dom har en utländsk bakgrund.
Tänk om det varit en Sverigedemokrat. Vilka krigsrubrikwer det skulle blivit! Nu, när jag först läste det på nätet talade PK-media om ”riksdagsledamoteten”. Medias hyckleri når nya höjder!
Om fem personer (kvinnor?) har gjort anmälan så kan man ju när till hands att anta att han har gått igenom hela kansliet… För mörkertalet är väl som vanligt stort! Och då skulle iaf jag ifrågasätta hans lämplighet att vara på den arbetsplatsen…
Om det upprepas!,
De ha högt till taket i FP.
Han bli väl utesluten när han ha snorren ½vägen in.
Av de sista stycket har SD en hel del att lära.
Ja det är ju inte mycket till hjälp som dessa antastade
kvinnor har av sina fega kolleger. Så långt har förfallet gått
så att man inte vågar att entlediga sådana klart olämpliga
figurer, bara för att dom har en utländsk bakgrund.
Tänk om det varit en Sverigedemokrat. Vilka krigsrubrikwer det skulle blivit! Nu, när jag först läste det på nätet talade PK-media om ”riksdagsledamoteten”. Medias hyckleri når nya höjder!
Om fem personer (kvinnor?) har gjort anmälan så kan man ju när till hands att anta att han har gått igenom hela kansliet… För mörkertalet är väl som vanligt stort! Och då skulle iaf jag ifrågasätta hans lämplighet att vara på den arbetsplatsen…