Omöjligt för en man att ha kvinnor som vänner

Anser denne representant för den ”fredliga och humana” religionen.

”Om du är man och har kvinnliga vänner, gå till en doktor o kolla din hormonbalans”.

FjärranÖsternRedaktionen konstaterar: att uttrycket ”DOM och VI” kanske inte är så fel i alla fall och undrar vad de militanta tantföreningarna i Sverige tycker i sakfrågan?

Tips till soffprogrammen i Svensk TV, ta in Gudrun S o moderaternas i riksdagen inkvoterade muslim Waberi för en diskution om detta.

6 thoughts on “Omöjligt för en man att ha kvinnor som vänner

  1. Han är väl rädd om sin egen försörjning. Tänk om det började komma kvinnliga imamer!

  2. Det är nog bara om man är Muslim, som det är
    omöjligt att ha kvinnor som vänner, där är ju
    kvinnor bara en halv människa. Men för övriga
    normalbegåvade folkslag går det alldeles utmärkt
    att vara vän med kvinnor.

  3. Jävla vrövelpajas, jag har massor av kvinnliga kompisar! Hormonbalansen är det definitivt inga problem med.

  4. Problemet är inte vad stollen säger, problemet är att de hjärntvättade idioterna tro på honom.

  5. Påståendet är helt befängt. Klart man kan och ska ha kvinnor som vänner utan att blanda in sex.

Kommentera