Av Pettersson
Polisen i Toulouse, Frankrike förhindrade en grupp människor från att hålla en demonstration till minne av Mohamed Merah som mördat sju människor.
I lördags eftermiddag ingrep några hundra kravallpoliser för att skingra omkring 30 personer som försökte hålla en demonstration till minne av Mohammed Merah, mannen bakom en rad skottlossningar i Toulouse och som dödades av polisen efter en 32 timmars belägring. De flesta av demonstranterna var burkaklädda unga kvinnor. Att bära heltäckande plagg som burka och niqab offentligt är olagligt i Frankrike.
-Pettersson undrar vad psykopaten Poolh Pot tycker om att den ”ensamme galningen” har sådant stöd? 
Det här lär nog slå slag i påsen som heter just ”den ensamme galningens verk”, tragiskt nog för rödvinsvänstern och dess förespråkare.
Som det skrevs på någon annan sida – vi väntar fortfarande på att tempelriddarna ska göra ett annat terrordåd i likhet med Breiviks vansinnesdåd. För han var väl medlem i något som bombar och dödar i parti och minut.. eller hur?
Stackaren Merah var ju bara så fattig och dum att han inte visste bättre – så han gick och sköt ihjäl folk på rent måfå… för det är väl så media vill få oss att tro att så var fallet…
Att han sedan efter sin död uppbådar massor av människor som vill marschera i hans ära – kommer det komma upp i svensk tv eller media?? Tveksamt säger Trollkärringen…
Nej, det är bättre att låta folk som Greider och Poohl föra ut sina giftiga och osanna kommentarer genomsyra media och förgifta folket som fortfarande (tyvärr) tror att de talar sanning.
Sorgligt.