Av Pettersson
En 23-årig kvinna våldtogs och misshandlades av två män i Aspudden i södra Stockholm natten till söndagen.
Polisen fick larmet klockan 02.40. Våldtäkten skedde i anslutning till tunnelbanestationen. Två män var inblandade.
Kvinnan har kunnat berätta att hon förföljdes från tunnelbanan och att hon överfölls och våldtogs vid en parkeringsplats i närheten.
Hon gick hem och fick där hjälp att larma polisen. Hon fördes sedan till sjukhus.
– Pettersson noterar att TT inte uppger något signalement som rimligen borde finnas, dessutom är två män inblandade så erfarenheten talar för…