Mästare

Av Stefan K

Stefan K är lite trött och tung i huvudet idag. Orsak?

Jag firade att Manchester United blev seriesegrare igår!!!

Som ”gammal” fotbollsspelare hyllar jag fotbollen som den enda manliga idrotten.

One thought on “Mästare

  1. Ja se vuxna karlar som springer efter en boll, de kan ju tydligen vara hur galna och homo som helst.

Kommentera