Jahaa då har man varit där, igen. Jag får erkänna jag har varit där är en
gång tidigare, tror det var i samband med den gången då jag blev rånad på valmaterial……eller om det kanske var efter den gången som jag blev förföljd av två afa-brudar.
Jag ska försöka att göra denna berättelse kort, den 13 augusti blev jag slagen av en rumänsk zigenartiggerska. När man gör en polisanmälan blir man om polisen kommer ihåg det tillfrågad ifall man önskar bli kontaktad, och som i mitt fall kontaktad isåfall av Malmö stads brottsofferstödjare. Jag sa ja.Read More »