Det gick snabbt som tusan vid Öresundsbrons brofäste på malmösidan,
vi fyra i bilen fick alla rulla ner rutorna, visa körkorten och så var det klart. Medias gråt och gnäll är starkt överdivet.
Jag är glad över att det äntligen kontrolleras om vem som släpps in i vårt land, jag önskade passkontrollanten trevlig kväll och att han skulle stå på pass i flera år till…..kanske för evigt. Det var en glad och trevlig tjänsteman.
Jo jag vet det där med asyl, samt att detta är en halvmesyr…… och dimridå