Helvitt lönar sig

MEDIA. En av Sveriges vitaste tidningsredaktion går som tåget. Snack om mångfald lönar sig. White lives matter! Att leva som man lär är inget för Aftonbladet. Aftonbladet går starkare ur fjärde kvartalet 2020 än motsvarande period 2019. Tidningen ökade intäkterna med tre procent, till 416 miljoner kronor, jämfört med 404 miljoner 2019.

Aftonbladets helvita redaktion. Foto: Andreas Bardell

På Aftonbladet tror man att dubbelmoral betyder dubbelt så bra.

***

Stöd bloggen

Petterssons blogg drivs ideellt och är reklamfri. Vi säljer inga varor eller tjänster. Vill du uppmuntra oss och hjälpa till med de kostnader som finns så är du välkommen med ett bidrag!

  • Från Swedbank eller sparbanken konto 8257-8933415168
  • Från andra banker konto 8257-933415168

Paypal används av miljoner över hela världen för att överföra pengar utan att någon obehörig kan se dina betalningsuppgifter. Se till höger i datorn och längre ned i mobilen.

Du kan även SWISHA till 0760 858 480 

IBAN: SWEDSESS SE1580000825780933415168

4 thoughts on “Helvitt lönar sig

    • Förmodligen de idioter som inte lyckats hitta Petterssons blogg och heller aldrig kommer att göra det.
      Det är för obekvämt att veta hela sanningen.
      Lyssna gärna på swebbtv Frågor på stan om regeringen.
      Där figurera några.

  1. Här ser man varför det inte är så mycket hopp för Sverige,
    när man är så förbannat korkade som köper och betalar
    för att bli förnedrade av skräpjournalister??

    • Jag tror inte Aftonbladet tjänar pengar på tidningen, absolut inte på pappersupplagan. De har en massa andra varumärken i koncernen Schibsted. Nedan de i Sverige.

      Aftonbladet, Svenska Dagbladet, Blocket, Bytbil.com, Compricer, Servicefinder, Prisjakt, Lendo, Kundkraft, Tv.nu, Klart.se, Mötesplatsen, Mindler, Lets Deal, Omni, Add Health Media, Insurello, PodMe, Dicopay, Hygglo, Harvest, KickBack, Good Ones, Yepstr, Vinguiden, Bynk, Hypoteket, Habity, Albert, Capcito, Woilà

      Jag har ingen aning om hur allt detta bokförs.

Kommentera