Svarta listan!

RASISM & REKLAM. Svarta listan eller Varningslistan är normalt en förteckning på företag som inte sköter sig och är oseriösa. Nu verkar det betyda något annat, svarta listan verkar vara en lista på färgade personer som reklamföretagen kan använda i sin reklam. Det är svårt att hitta TV-reklam utan en färgad person i något sammanhang. Hjärntvätten är total, det ska inte finnas etnisk helsvenska familjer.

Det går knappast att se tv-reklam utan blandande par och är det två barn så är det ena färgat. Det verkar inte finnas någon känsla för att vi vita ären minoritet på jorden…

Den vita rasen är en minoritet i världen

– Pettersson säger att vi vita ska vara stolta för vad vi och våra förfäder gjort.

***

Stöd bloggen

Petterssons blogg drivs ideellt och är reklamfri. Vi säljer inga varor eller tjänster. Vill du uppmuntra oss och hjälpa till med de kostnader som finns så är du välkommen med ett bidrag!

  • Från Swedbank eller sparbanken konto 8257-8933415168
  • Från andra banker konto 8257-933415168

Paypal används av miljoner över hela världen för att överföra pengar utan att någon obehörig kan se dina betalningsuppgifter. Se till höger i datorn och längre ned i mobilen.

Du kan även SWISHA till 0760 858 480 

IBAN: SWEDSESS SE1580000825780933415168

32 thoughts on “Svarta listan!

  1. Skrattretande när man ser familjer i reklamen, där hälften är vita och de andra svarta. Är det då det ser ut i svenska hem?
    Ha, ha,ha.

  2. Det är märkligt att man ytterst sällan ser asiatiska människor i slaskreklamen.Kan reklambyråerna svara på det ? Hela tiden är det bara en och samma kulör som ska framhävas.Är meningen den att övriga folkslag upphört att existera för att BLM gapar och skriker ? Det är dessutom så att det är hur någon beter sig och är som person som spelar roll.Inte hudfärgen som man nu ska dra alla växlar på in absurdum.

  3. En av anledningarna att jag helt ignorerar sådan reklam eftersom det inte vänder sig till mig personlige !

  4. Har också noterat samma som Pettersson och tycker också hjärntvätten är ytterst obehaglig. Statliga Telia är värst och Vattenfall är det klimatomställningen som är temat. Det är det samma med tvserier där det måste vara blandat plus lesbiska och homopar med i allt.

  5. ”Mystiska stölder av högerdojor på söder ” så lyder rubriken
    skriven av Ojsan cantarell i A.B ???

    Verkar Mystiskt, för på Söder bor det ju bara Vänstervridna
    kapitalister?

  6. Reklam är bara en del av det. Man ser samma utveckling i hollwood filmer och svenska filmer idag och det har pågått i ett par år nu (kulturkrig). Oligarkerna (mediaägarna) vill normalisera en sån bild i främst unga människors sinnen. Om man är medveten om agendan det så blir man ju dårståss ledsen och arg. Men om inte är det så är det ju enbart fascinerande (har jag hört sägas..).Om man vill göra motstånd mot oligarkin och imperiet så ska man värna om sin egen kultur och folkgrupp och sätta dem främst. Nationen är folkgruppen 🙂

  7. Ja, Väst o de vita har varit framgångsrika
    de senaste 200 åren. De har skapat ett
    ( ja jag vet, vi har en bit kvar) ett bättre liv
    för miljoner. Vad har stora delar av Asien o
    Afrika skapat? Förutom Krig, korruption. Samhällen utan driv för att ett bättre liv f den stora massan. Där deras ledare stulit
    det mesta av vårt bistånd.

  8. Personligen spar jag mycket pengar på denna typ av reklam då jag inte kan relatera till personerna i reklamen. I övrigt förstår jag inte varför mångfalden måste ske i ”vita” länder… Varför komma hit och sedan vara missnöjd… Rent hypotetisk, om alla färgade flyttar från Afrika o alla vita lämnar Europa för just Afrika… Hur lång tid skulle det ta innan flyktingstömmen också vänder dit?

  9. Har också reagerat på det, man skulle kunna tro varje familj
    innehåller minst en färgad person, det är väl ett önsketänkande
    bland Globallisterna, och helst att det skulle vara det omvända
    så att vita människor till sist ska försvinna helt ?

    • Dessutom verkar det alltid vara minst tre föräldrar, varav en med oklar könsidentitet. Skulle tro att denna familjekonstellation är mycket, mycket sällsynt, finns bara till 99% i genus- och PK-folkets drömvärld.

  10. …… och varför är det alltid (99,9%) svart man, vit kvinna?
    Aldrig vit man svart kvinna? Skev verklighetsuppfattning.
    För att könskvoteringen i reklambranschen sköts av kvinnor, vita kvinnor.
    Feminister m.fl. vars agenda inte sammnfaller med verkligheten.

    Någon försöker förändra våra värderingar, slå sönder det som man vill ha,
    bestämma hur det skall vara. Historien går igen.

  11. Fan va trött man börjar bli på all reklam med inkvoterade blattar och negrer…. Och det kan jag ju hälsa alla företag. Tar ni in den där skiten i er reklam, så handlar åtminstone inte jag där. Inte nu, inte nånsin..!!

  12. FYI

    Domen har de tre målnumren UM 8969-19, UM 8974-19 och UM 13270-19. Den går att beställa från förvaltningsrätten i Stockholm.

  13. Prova att googla på ”happy white woman” och lägg märke till bilderna.
    Jämför sen med happy asian woman eller happy black woman.
    Varför denna skillnad??

    • För att få fram ett äkta & riktigt resultat så söker jag med tillägget -black dvs ”happy white woman -black” eftersom jag numera vet ungefärligt vad Goggle har mixtrat med och bara då får jag fram det jag söker på allt annat är falska Googel manipulerade resultat, och på detta sätt söker ja ALLTID, man kan söka på detta sättet med både + och – och då också använda flera tillägg tex ”happy white woman -black +cykel +röd” och det finns väldigt många olika sätt att söka på för att komma runt problemet.

  14. Brunsmetandet når nya nivåer
    Ge alltid dåligt omdöme på nätet till dessa företag eller maila o fråga om de är anställda hos dem eller bara bruna pk dockor från pr firman, inte minst ikea är en skam

  15. Bilan O är inte krönikör på SvD. Tror det var meningen, men hände aldrig. Mångårig pren på SvD!

    • Bättre att slänga ut regimen som styr, och ställa krav
      på Public service att i första hand leva upp till dom
      krav som redan finns på dem men som dom inte bryr
      sig om, det behövs en storstädning bland den
      vänstervridna journalistkåren, alternativt en
      kraftig lönesänkning om dom inte vill leva upp till
      ställda krav!

  16. Företag som har denna sorts reklam handlar jag ej i eller från.
    Det är dags att bojkotta de som misskrediterar oss vita som betalar lejonparten av skatterna, de lever av.
    Jag har ingenting emot kolorerade som arbetar, men önskar vi kunde deportera resten.

Kommentera