En lyckad reklamkampanj

Man måste ge SAS cred för att de lyckades med sin något häpnadsväckande reklamfilm.

Jag har följt debatten i sociala medier och plötsligt gör vänstern gemensam sak och höjer SAS till skyarna.

Plötsligt är Gretas uppmaningar av intet värde. Plötsligt hyllas samma flygbolag som vänstern tidigare vänt sin ilska mot. Plötsligt står kommersiella reklamfilmer för ett kommersiellt bolag högt i kurs. Plötsligt verkar det vara ok att flyga.

Fast alla är inte lika nöjda som den gemensamma vänstern och deras något hycklande inställning. Ni vet förstås varför de plötsligt hyllar SAS? Precis, eftersom vänstern avskyr homogena nationer (om de nu inte finns utanför Europa förstås) så passar SAS reklamfilm dem som handen i handsken. Annars har mycket ilska vänts mot SAS, allt iscensatt av ryska påverkanskampanjer och högernationalister…eller hur var det tongångarna gick i de stora medierna?

För de som nu inte gillar att SAS raljerar över våra skandinaviska rötter så finns det faktiskt alternativ. Se bara

Från SAS håll försöker man mäkla fred…

Fast om Scandinavian Airlines inte längre vill vara skandinaviskt så…

15 thoughts on “En lyckad reklamkampanj

  1. När alla n….r marknadsförs som svenskar vill man gärna resa bort, till våra närmare släktingar trevliga boer (de vet hur man behandlar aliens som sabbar bibliotek)

  2. Ja det är uttalande som Ja det finns inte ord för idiotin På vilka premisser har de kommit dit Är det de sämsta eller är det de bästa de har skickat fram
    Frågorna är många Svaren få

  3. SAS kan lägga ner inrikestrafiken nu.
    Vänsterfolk åker tåg eller cyklar.
    Människor med förståndet i behåll, väljer ett annat bolag.

  4. SAS är rena skämtet, kommer inte flyga mer med dom, hoppas verkligen de skandinaviska folket inser att det finns andra flygbolag att åka. Hoppas de svider ordentligt för SAS när de inser vikten med att inte ta in en vänster orienterad reklambyrå.

Kommentera