Högförräderi och moralisk korrupthet

Likt mina barn i skolan idag, lärde jag mig t.ex. om:
– Rosa Parks (att svarta 1955 tvingades att satt sitta i en annan del av bussen eller t.o.m. stå upp om plats saknades, se länk nedan)
– Sydafrika och Apartheid (att t.ex. vita, färgade och svarta hade separata parkbänkar)
– Nazismen, judehatet och Auschwitz.
– Islam’s fem grundpelare och att Muslimen vänder sig mot Mecka vid bönen.

Dock likt mina barn idag lärde jag mig inte om den aktuella situation i eller realiteten om:
– Amerika och dess sysdstater
– Sydafrika
– Islam’s mycket blodiga historia och vad Sharia innebär, inte minst för icke muslimer. Inte att Jihad med införandet av Sharia som slutmål är varje muslim’s plikt och står över de fem grundpelarna. Inte heller innebörden av Dar al Harb, Dar al Islam och Dar al Salam.
– Att Hitler’s ursprungliga plan var att deportera judarna men att Haj Amin el Husseini, Grand Mufti av Jersulam, fick honom på andra i Muftin’s ögon bättre tankar.

Men hur ser det ut idag i USA och Sydafrika och hur ser den rätta och mer fullständiga bilden av Islam/Sharia ut:

Rosa Parks – rasism då och nu

The Color of Crime

It’s Time to Talk About ‘Black Privilege’

Double Standards

Nya Tider på plats: Brutala scener i farmarmordens spår i Sydafrika

Vad hände med alla minoriteters lika rättigheter?


Sharia_Law_for_Non-Muslims

I de naturvetenskapliga ämnena fick jag vad man skulle kunna kalla en utbildning i de flesta andra ämnen handlade det dock om utbredd indoktrinering (gick grundskolan i slutet av 70-talet och gymnasiet i början av 80-talet).
Från mina erfarenheter genom mina barn och deras skolgång verkar det inte vara bättre idag utan snarare sämre.
Att ”lära ut” om Islam i skolan men inte nämna betydelsen av Jihad och innebörden av Sharia är högförräderi mot sina egna barn, barnbarn och kommande generationer och mot sitt land/kulturarv och följaktligen totalt moraliskt korrupt.

4 thoughts on “Högförräderi och moralisk korrupthet

  1. Detta mycket råbarkade pedagogiska angrepp är ett av de värsta exempel på organiserad brottslighet vi upplevt, och då en bildningsbefrämjande, objektivt och informativt utformad undervisning och läroplan kapats för att ersättas av historieförfalskning och indoktrinering, är detta skeende ett osvikligt tecken på yttrandefrihetens och demokratins desintegration.
    Lärare som tvingas agera som propagandister och politiserade redskap i händerna på globalistregimen har blivit ett oavvisligt faktum och enligt mitt förmenande representerar denna utveckling den största skandalen av alla inom vår sönderfallande nation, och då det handlar om lättmanipulerade barn och ungdomar bör detta betraktas som lika oförlåtligt som sexuella övergrepp på minderåriga.
    Andreas.

  2. NMR, kan ju kanske starta en skola de också, där de undervisar om moderat nazism, där judeutrotning inte förekommer. Eller????? 🙂

  3. Jag förstod då inte hur väl utbredd indoktrineringen i skola vara redan under 70-talet. Men nu på senare år har jag förstått det.
    Dagens föräldrar (med barn som inte än har blivit vuxna), är ofta barn till 40-talisterna resp. 68er generationen som präglat svensk politik i årtionden, indoktrinerades själva och har gett resp. gav/ger naiviteten/okunskapen sedan/nu den vidare till sina egna barn.

Kommentera